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[#그림티셔츠 DTG 평판프린터 코닛프린팅 지원센터 박기성 의역#]
온라인 프린팅/인쇄 업체 소유자들은 "내 웹 사이트를 통한 수익은 거의 없습니다." 또는 "왜 내 목적에 부합하지도 않는 웹 프린팅/인쇄 사업을 시작해야 할까요?" 라는 말을 자주 듣습니다. 위의 질문에 대한 답은 또 다른 질문으로 알 수 있습니다. 즉, "어디에서 새로운 사업을 시작 할 수 있을까요?" 당신은 네트워킹과 추천 및 판매 활동을 통해서 라고 말할 것 입니다. 그러나 무엇보다도 온라인 프린팅/인쇄 비즈니스를 번성하게 만드는데 있어서는 남보다 빠른 시작이 가장 중요합니다.
Online printing business owners are often heard saying things like “I rarely get any business from my website.” Or “Why should I start a web-to-print business if it is not serving me any purpose?” The answer to above questions is yet another question. And that is, “Where do you get new business from?” Your might say networking, referrals and sales activities. However, when it comes to making your online printing business thrive, lead generation is of utmost importance.
대부분의 B2B 프린팅/인쇄 비즈니스 사업자들은 소유한 웹 사이트를 마케팅 도구로 보지 않습니다. 잠재 고객이 온라인에 있기에, 남보다 빠른 시작도 온라인으로 수행해야 한다는 점을 이해하는 것이 중요합니다. 대부분의 프린팅/인쇄 회사의 영업 담당자는 리드 육성[잠재적인 상품 구매자와 끊임없이 교류하고 정보를 제공하여 구매하도록 하는 것]에서 고객의 현재 거래 관리 및 마무리에 이르기까지 모든 것을 올바르게 수행해야 합니다.
Most of the B2B print business owners do not see their website as a marketing tool. It is important to understand that as your prospects are online, the lead generation also has to be done online. Salespeople at most of the print companies have to do everything right from generating leads and nurturing them to managing customer’s current deals and closing them.
그러나 그들은 당신의 프린팅/인쇄 사업을 번창하게 만드는 책임이 있는 유일한 사람들이 아닙니다. 웹 개발자, 디자이너, 회계사 및 SEO[검색 엔지 최적화] 전문가를 포함한 다른 여러 전문가가 중요한 역할을 해야 합니다. 그렇다면 온라인 프린팅/인쇄 사업이 성공하기를 원할 때 우선 순위는 무엇입니까? 아래에 주어진 몇 가지 지침을 살펴보십시오.
But they are not the only ones who are responsible for making your print business flourish. Several other professionals including web developers, designers, accountants as well as SEO experts have to play a significant role. So what should be your priorities like when you want your online printing business to be successful? Take a look at some pointers given below.
1. 존재감 만들기 / 1. MAKING YOUR PRESENCE FELT
온라인 프린팅/인쇄 비즈니스의 최우선 순위는 검색에서 찾아지도록 하는 것입니다. 웹 사이트의 온라인 존재는 잠재 고객과 현재 고객이 웹 사이트를 찾을 수 있도록 개발되고 관리되어야 합니다. Google 첫 페이지에서 상위 10대 기업 중 하나가 되는 것은 대부분의 기업이 꿈을 이루는 것입니다.
Getting found should be the first priority for any online printing business. The online presence of your website should be developed and managed in such a way that your prospects and customers can find your website. Being one of the top ten companies on the first page of Google is a dream come true for most of the companies.
고객이 귀사의 존재를 찾을 수 있도록, SEO 기법을 배워야 합니다. 그리고 말할 필요도 없이 키워드 전략을 만드는 것에서 시작됩니다. 온라인에서 수행하는 모든 작업은 이러한 키워드를 대상으로 해야 합니다. 키워드 외에도 웹 사이트의 신선함, 디자인 반응성, 메타 태그 최적화, 전환율 등 몇 가지 다른 검색 요소가 중요한 것으로 간주됩니다. 위에서 언급한 SEO 예측을 전략화하지 않은 경우라면 차라리 웹 사이트 운용을 시작하지 마십시오.
In order to make sure that customers find your presence, you must learn the art of SEO. And needless to say, it starts with making a keyword strategy. Everything that you do online must be targeted around these keywords. Apart from keywords, several other search factors are considered to be important including the freshness of your website, design responsiveness, meta tag optimization, conversion ratio etc. If you haven’t strategized the above mentioned SEO aspects, do not start with any website project.
2. 잠재 고객을 단골고객으로 전환 / 2. CONVERTING PROSPECTS TO CUSTOMERS
일부 웹 사이트는 멋지게 보이고 영감을 주는 이야기를 들려 주는 등 SEO 최적화가 잘 되어 있습니다. 그러나 그들은 비즈니스에서 가장 중요한 측면인 전환을 잊어 버리는 경향이 있습니다. 당신이 B2C 웹 사이트를 운용한다면 방문자가 당신의 제품을 구매하기를 원할 것입니다.
Some websites look great, narrate inspiring stories and have their SEO optimization right in place. But they tend to forget the most important aspect of their business, which is – conversion. If you are a B2C website, you would just want the visitors to buy your product.
그러나 B2B 전자 상거래 웹 사이트라면, 자격을 갖춘 업체로서 방문자에게 어울리는 화음을 내고 견적을 제공하고 사업을 수행 할 설득력 있는 이유를 제공해야 합니다. 또한 웹 사이트의 홈페이지를 확인하십시오. 강력한 클릭 유도 문안이 포함되어 있습니까? 콘텐츠가 경협을 이끌 만큼 매력적입니까? 이 질문에 대한 대답이 “예”라면 올바른 방향으로 가고 있는 것입니다.
But if you have a B2B e-commerce website, you have to strike a chord with your qualified leads, provide the quote and offer them with compelling reasons to do business with you. Also, check out the home page of your website. Does it include a powerful call to action? Is the content appealing enough to convert leads? If the answer to these questions is “Yes” you are heading in the right direction.
3. 고객을 통해 이야기하기 / 3. NARRATE YOUR STORIES THROUGH CUSTOMERS
어떤 고객도 당신이 누구인지 이해하지 못하거나 귀하의 제안 사항이 그들의 요구 사항과 일치하지 않는데 그 제품에 투자하기로 결정하지 않습니다. 따라서 당신의 주문 프린팅/인쇄 웹 사이트는 다음의 이야기를 전달해야 합니다. 제공하는 제품뿐 아니라 해결한 문제와 고객을 위해 극복했던 예제에 대한 것입니다. 사용 후기와 리뷰를 통해, 고객의 요구 사항과 해결 방법을 보여 주십시오. 이렇게 하면 잠재 고객이 당신의 사업에 쉽게 연결 될 수 있습니다.
No customer decides to invest in a product without understanding who you are or knowing if your offerings match with their requirements. Hence, your web-to-print website must tell a story. Not about the products you offer but the problems you have solved and the challenges you have overcome for your customers. Through testimonials and reviews, display the needs and demands of your customers and how you solved them. This makes it easy for your prospects to relate with your business.
4. 역동적인 웹 사이트를 운용하세요 / 4. HAVE A DYNAMIC WEBSITE
모든 온라인 프린팅/인쇄 비즈니스의 특성은 역동적이며 시장 요구에 따라 계속 변화하고 있습니다. 웹 사이트도 마찬가지입니다. 인쇄 상거래 웹 사이트가 성공하고 원활하게 작동하려면 최상의 전자 상거래 플랫폼이 있어야 합니다. 좋은 전자 상거래 시스템을 사용하면 대시 보드를 통해 제품을 업데이트하고 웹 사이트 콘텐츠를 직접 변경할 수 있습니다. 웹 사이트에 새로운 콘텐츠를 올리는 가장 좋은 방법은 블로그를 유지하면서 Facebook, Twitter, Linkedin 등과 같은 소셜 미디어 채널에 공유하는 것입니다.
The nature of every online printing business is dynamic and keeps changing with the market demands. Same stands true for websites. For your print commerce website to succeed and work smoothly, you must have the best possible ecommerce platform. A good ecommerce system will enable you to update your products and change your website content on your own through the dashboard. The best way to have fresh content on your website is to maintain a blog and share it on social media channels like Facebook, Twitter, Linkedin etc.
5. 프린트/인쇄 상거래 웹 사이트의 보안 유지 / 5. KEEP YOUR PRINT COMMERCE WEBSITE SECURE
프린트/인쇄 상거래 웹 사이트가 원활하게 작동하게 하려면 보안을 유지하는 것이 중요합니다. 정기적 점검을 수행하고 수시로 보안 검토 결과를 받아 공격 징후를 모니터링 할 수 있어야 합니다. 외부 업체에 맡긴 경우엔 당신의 플랫폼 내부 및 외부를 이해하고 잘 모니터링 하는 공급자로 선택해야 합니다. 또한 웹 사이트가 해킹 당할 가능성을 줄이려면 2단계 인증 프로세스로 설정해야 합니다. 그래야 웹 사이트가 다른 장치에서 액세스되는 경우에도 동일한 알림을 받게 됩니다.
For your print commerce website to work seamlessly, it is important to keep it secure. Conduct regular checks and have a security review from time to time so that you can monitor the signs of attack. If you outsource, make sure you choose a provider who understands the ins and outs of your platform and monitor it well. Also, in order to lower the chances of your website getting hacked, you should turn on the two step authentication process. So if your website is accessed from some other device, you would get a notification about the same.
위에서 언급한 팁들이 당신의 온라인 인쇄 비즈니스에서 성공을 거두는데 도움이 되기를 바랍니다. 온라인 프린팅/인쇄 비즈니스를 오랫동안 유지하고 싶다면, 세계적 수준의 온라인2프린팅/인쇄 소프트웨어를 사용하는 것 외에도 웹 사이트를 흥미롭고 매력적으로 만들어야 합니다. 또한 B2B 영업팀은 보증된 리드를 찾고 유지하기 위해 열심히 노력해야 합니다.
We hope the above mentioned tips will help you to achieve success with your online printing business. If you want your online printing business to go a long way, you must make your website interesting and engaging apart from using a world class web-to-print software. Also, B2B sales team must work hard to find qualified leads and retain them.
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[#상기 내용은 그림티셔츠 DTG 평판프린터 코닛프린팅 지원센터 박기성 이사가 실정에 맞추어 의역한 것입니다#]
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