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[#프린팅티셔츠 DTG 나염 사업을 시작할 때 피해야 할 7가지 실수#3]

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by 평판프린터 코닛프린팅 2021. 8. 3. 12:41

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[#프린팅티셔츠 DTG 나염 사업을 시작할 때 피해야 할 7가지 실수#3]

7 Mistakes to Avoid When Starting A DTG Business

 

By Jay Busselle on December 23, 2020

[#프린팅티셔츠 DTG 코닛프린팅 지원센터 박기성 의역#]

 

 

아래에 기재한 흔한 실수를 피하여, 수익성 있는 DTG 사업을 운영하는 법을 배우시길 기원합니다!

Avoid these common mistakes and learn to run a profitable Direct-to-Garment business.

 

적은 규모의 의류 장식 사업을 시작하는 당신의 꿈은 이루어 질 수도 또는 완전한 악몽이 될 수도 있습니다. 비교적 적은 초기 투자, 입증된 품질의 프린터, 적절한 교육, 많은 드라이브 및 견고한 마케팅 계획으로, 첫 달에는 자신만의 의류 장식 사업을 구축하고 긍정적인 현금 흐름을 창출할 수 있습니다. 이런 꿈을 이루기 위해 피해야 할 7가지 일반적인 실수가 있습니다.

Starting a small apparel decoration business can be dream come true! In can also be a total nightmare. With a relatively small initial investment, a proven quality printer, proper training, plenty of drive, and a solid marketing plan – you can build your own apparel decoration business and create a positive cash flow in your first month. To help you achieve that dream, here are 7 common mistakes to avoid:

 

 [#프린팅티셔츠 DTG 나염 사업을 시작할 때.. : 네이버블로그 (naver.com)  에서 이어지는 내용입니다]

 

#5

고객의 마케팅 기회를 해결하는데 집중하지 마세요. 당신의 고객은 다른 경쟁 업체에서 마케팅 및 광고에 도움을 받을 수 있다고 하겠지만, 대대적인 광고 대행업체나 전문 마케팅 회사를 운영할 여유가 없을 수도 있습니다. 당신의 작업이 고객을 위한 리소스가 되고 고객의 마케팅 과제를 해결하는데 도움이 된다면 협상을 통하여 가장 큰 가치를 창출할 수 있습니다. 당신의 제품 및 서비스가 고객의 당면 과제를 어떻게 제거하는지 명확하게 알려 줄 수 있습니다.

Forgetting to focus on solving your customers marketing challenges. Your customers will often be other local small business owners who have marketing and advertising challenges but can’t afford a big time advertising agency or professional marketing company. You will bring the most value to the table when you become a resource for your customers and help solve their marketing challenges. The clarity of knowing how your product and service eliminate your customer’s challenges can’t be overstated.

 

어떤 축구팀이 특정 날짜 이전에 팀 이름과 로고가 적힌 훈련복을 필요로 할 때 처럼 가끔은 이런 사항이 명백해집니다. 때로는 다른 비즈니스 분야에서 해결해야 할 과제가 무엇인지 파악하기 위해 더 많은 노력을 기울여야 할 때도 있습니다. 목적이나 목표 그리고 대상 청중으로부터 거꾸로 생각해 보세요. 누가 실재로 브랜드 상품을 받게 됩니까? 예를 들어 내부 직원, 학생, 잠재 고객, 무역 박람회 참가자 등으로요.

Sometimes it’s obvious – the soccer team needs practice apparel before a specific date with the team name and logo. Other times you have to work harder to uncover what the challenge is for another local business. Work backwards from the purpose or objective and the target audience. Who will actually be receiving the branded merchandise? For example: internal employees, students, prospects, customers, trade show attendees… etc.

 

만약 당신이 고객들의 대상이 누구인지 알게 있다면, 당신은 그 이야기의 전개를 도울 수 있는 적절한 이미지와 메시지를 정의할 수 있습니다. 그러면 그것의 그래픽 메시지, 주제, 로고를 티셔츠, 가방, 수건, 후드 또는 다른 수많은 물품들에 인쇄할 수 있을 것입니다. 고객의 문제점을 찾아 제거하여 도와서 그들의 마케팅 문제점을 해결한다면, 그 고객들은 또 오고 또 다시 올 것입니다.

Once you know the objective and who the audience is, you can define a message and create a custom graphic to help tell the story. That graphical message, theme and logo is what you will print on a t-shirt, bag, towel, hoodie… or dozens of other items. Help eliminate the friction and solve their marketing problems and they will come back again and again!


#6

당신의 비즈니스를 적극적으로 홍보하세요(자체 홍보). 성공적인 기업가이자 성공적인 의류 데코레이팅 사업의 소유주로서의 꿈을 이루기 위한 가장 큰 도전 중 하나는 고객을 찾고 유지하는 것입니다.

Not proactively promoting your business (self-promotion). One of the biggest challenges to achieving your dream as a successful entrepreneur and owner of a successful apparel decoration business will be finding and keeping customers.

 

고객들이 당신을 어떻게 찾을까요? 당신의 비즈니스를 효과적으로 마케팅하고 광고해야 합니다! 당신의 이야기는 무엇이며 왜 고객이 당신에게서 구입해야 하는가요? 그 첫 번째 단계는 당신의 이야기를 하는 것입니다. 당신의 로고와 브랜드는 당신의 스토리에서 진화하여 시장에 어떤 다른 점을 공급해야 합니다.

How will customers find you? You need to effectively market and advertise your business! What’s your story and why should a customer buy from you? Step one is to know your story. Your logo and brand should evolve from your story and know what makes you different in your market.

 

당신의 로고와 이미지를 디자인할 수 있도록 전문 그래픽 디자이너와 협력하라고 권합니다. 당신의 로고는 사람들이 가장 먼저 보는 것들 중 하나가 될 것입니다. 로고는 마케팅 도구 상자에서 가장 중요한 도구 중 하나입니다. 로고는 어디서나 사용할 수 있습니다. 명함, 편지지 앞, 송장, 웹 사이트, 소셜 미디어 플랫폼 등등. 특히 당신의 의류에 사용되어야 합니다. 눈에 띄는 마케팅 메시지와 그래픽을 가지고 로고와 함께 브랜드화 하려면 티셔츠, 후드, 가방, 모자, 캔 쿨러, 스티커, 자석 등의 몇 가지 품목이 필요합니다.

We would suggest you work with a professional graphic designer to help you design your logo and image. Your logo will be one of the first things people see. Your logo is one of the most important tools in your marketing tool box. You will use your logo EVERYWHERE. On business cards, letterhead, invoices, your website, any social media platforms... but don’t forget your own apparel! You need t-shirts, hoodies, bags, hats, can coolers, stickers and magnets just to name a few items that should all be branded with your logo and possibly a marketing message and graphic that helps you stand out.

 

잠재 고객에게 줄 수 있는 자기 홍보 아이템을 가지고 다니며, 가는 모든 곳에서 대비해야 합니다. 고객들은 당신이 말하는 것을 할 수 있다는 증거를 볼 필요가 있습니다. 실질적인 프로모션 제품의 힘은 타의 추종을 불허합니다. 말 그대로 당신의 브랜드를 고객들의 손에 건네 주고 있는 셈입니다!

You need to be prepared everywhere you go with self-promotional item to give to a prospect. They need to see the proof that you can do what you say. The power of a tangible promotional product can’t be beat – you’re literally putting your brand in their hand!


#7

제 시간에 맞추어 전달해야 합니다. 만약 제 시간에 전달할 수 없다면 이것은 당신의 사업이라고 할 수 없습니다. 이것은 당신의 고객의 가장 큰 걱정거리가 될 것입니다. 고객들은 이벤트에서 사용될 홍보 제품으로 브랜드된 상품인 프린팅티셔츠가 필요할 것입니다. 이 행사는 중요한 마감 시간이 정해져 있습니다. 만약 당신이 제 시간을 맞출 수 없다면 고객도 유지할 수 없을 것입니다.

Not delivering on time. If you can’t deliver on time – this business isn’t for you. This is your customer’s biggest concern. They will need their printed t-shirts, branded merchandise, promotional products for an event. This is an event driven business with important deadlines. You will not be able to keep customers if you can’t deliver on time.

 

#

의류 데코레이터가 되어 디지털 DTG 프린팅 사업을 시작하는 것은 그 어느 때보다 쉽고 저렴해졌습니다. Epson DTG 프린터를 미국에서 가장 많이 판매한 회사의 전문가와 함께 모든 단계의 사업을 시작한다면 얼마나 스트레스가 줄어들까요?

Becoming an apparel decorator and starting a digital direct-to-garment printing business is easier and more affordable than ever before. How much less stress would you go through if you started your business with experts guiding you at every step from the company that has sold more Epson DTG printers than any other company in the US?

 

올바른 도구와 적절한 교육을 통해 의류 데코레이팅 사업을 시작하면 위에 나열된 7가지 이상의 실수를 피할 수 있습니다. 물론 당사(Equipment Zone)에 대해 이야기하고 있습니다. Epson F2100 DTG 의류 프린터와 함께 SpeedTreater-TX 자동 전처리 기계 및 전문 열 프레스기를 적극 추천하는 것도 놀랄 일이 아닐 것입니다.

You will avoid more than the 7 mistakes listed above when you start your apparel decoration business with the correct tools and the proper training. Of course we are talking about us – Equipment Zone! And it shouldn’t be a surprise that we would strongly recommend an Epson F2100 direct to garment printer, the SpeedTreater-TX automatic pretreatment machine and a professional heat press.

For more information about pricing, how to get started  email info@equipmentzone.com or call the sales team at 800-408-0040 / 7 Mistakes to Avoid When Starting A DTG Business (equipmentzone.com)

 

[#상기 내용은 프린팅티셔츠 DTG 코닛프린팅 지원센터 박기성 이사가 실정에 맞추어 의역한 것입니다#]

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