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[# 20가지의 중요한 POD 오류 및 이를 방지하는 방법 4#] [프린팅티셔츠DTG코닛프린팅]

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by 평판프린터 코닛프린팅 2024. 8. 10. 09:48

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[# 20가지의 중요한 POD 오류 및 이를 방지하는 방법 4#]

[프린팅티셔츠DTG코닛프린팅]

 

By Aleksandra Rosa on August 30th

[#그림프린팅티셔츠 DTG 평판프린터 코닛프린팅 박기성 의역#]

 

 

POD 사업을 시작하는 것은 쉽지 않습니다. 전자상거래는 점점 더 경쟁적이 되고 있으며, 수천 개의 전자상거래 대기업들 사이에서 당신의 독특한 목소리를 찾게 하는 것은 심각한 도전입니다.

좋은 소식은 당신만 그런 것이 아니라는 것입니다. 모든 POD 사업주들은 디자인과 온라인 스토어 구축 및 마케팅과 관련하여 전자상거래 분야에서 유사한 도전에 직면해 있습니다. 그렇기 때문에 자신의 실수뿐만 아니라 다른 사람의 실수로부터도 배우는 것도 중요합니다.

 

가장 일반적인 POD 오류를 발견하기 위해, 우리는 성공적인 POD 상점 소유자인 고객들에게 눈을 돌렸습니다. 우리는 그들의 실수와 그것들이 사업에 미친 영향에 대해 질문하면서 설문조사를 실시했습니다. 우리는 6월과 7월에 68개의 응답을 수집했습니다.

POD 사업을 시작할 때 가장 어려운 부분에 대한 질문에 대부분의 고객은 마케팅이라고 대답했습니다.

[# 이런 프린팅티셔츠 DTG를 함께 운영할 개인이나 업체, 디자이너, 의류업 관련, 나염 업체 등 관심 있으신 분은 연락주세요.  010 6251 1590 코닛프린팅 박기성]

 

1. 대상 고객을 염두에 두지 않고 설계함

2. 자신의 디자인에 맞는 제품을 잘못 고름

3. 경쟁사의 디자인을 검토 연구하지 않음

4. 다른 사람의 디자인을 베껴 사용함

5. 프린팅 파일 지침을 따르지 않음

6. 제품 샘플을 만들지 않음

7. 온라인 스토어 및 마케팅 불량에 대한 피드백을 하지 않음

8. 적합하지 않은 전자상거래 플랫폼을 선택함

9. 비전문적인 온라인 스토어 디자인을 함

10. 너무 낮거나 너무 높은 가격을 책정함

11. 제품 설명을 불분명하게 함

12. 일반 또는 저품질 제품 이미지를 사용함

13. 제품 리뷰를 누락함

14. 열악한 고객 서비스를 실행함

15. 검색 엔진 최적화를 하지 않음

16. 마케팅 없는 매출을 기대함

17. 브랜드의 스토리와 가치를 전달하지 않음

18. 소셜 미디어를 최대한 활용하지 않음

19. 실적 및 매출 실적 분석 안 함

20. 시작 자체를 하지 않음

 

8. 적합하지 않은 전자 상거래 플랫폼 선택

전자 상거래 플랫폼은 주문형 프린팅 상점의 본거지입니다. 목록을 추가하고 편집하는 곳이며, 상점의 모양과 기능을 정의하는 곳입니다.

 

당신에게 가장 좋은 전자상거래 플랫폼은 무엇일까요? 스스로 결정해야 하겠지만, 결정하기 전에 고려해야 가지 사항이 있습니다.

상점을 시작하는 얼마나 걸리나요?

초보자에게 친절한 업체인가요?

수수료와 거래 수수료는 얼마인가요?

플랫폼에서 사용할 있는 결제 게이트웨이 서비스는 무엇입니까?

어떤 디자인 기능을 사용할 있습니까?

 

또한 문답을 통하여, 필요에 맞는 당사의 전자상거래 플랫폼을 추천 받을 수도 있습니다.

이용 가능한 전자 상거래 플랫폼을 탐색하는 데는 시간이 걸릴 것입니다. 그러나 상점이 이미 가동 중인 상태에서 전환해야 하는 경우, 모든 컨텐츠를 다른 전자 상거래 플랫폼으로 되돌리는 훨씬 오랜 시간(, 주는 아닐지라도) 걸릴 것입니다. 그러니 훗날 두통을 피하기 위해 지금 검토를 시작하세요.

 

9. 전문가답지 않은 온라인 스토어 디자인

사이트의 전체적인 모양과 느낌은 판매를 성사시키거나 중단시킬 있습니다.

요즘 대부분의 온라인 쇼핑객들은 쇼핑하기 전에 방문 사이트에 대한 기본적인 합법성 검사를 합니다. 스크롤과 클릭 번으로 온라인 상점에 대한 많은 것을 있습니다. 버튼이 작동하지 않거나 고객이 상점의 정책이나 연락처 정보를 찾을 없는 경우 신뢰를 잃게 가능성이 높습니다.

 

여러분이 주목해야 할 온라인 스토어 디자인 원칙에 대해 자세히 알아보겠습니다.

 

탐색 간소화

처음으로 온라인 상점을 운영하는 사람들은 그들의 웹사이트에서 독특한 경험으로 고객들에게 깊은 인상을 주기 위해 노력합니다. 결과, 웹사이트 레이아웃이 너무 복잡하고 디자인 요소로 붐비는 경우가 많아 고객이 접근을 멈출 있습니다.

온라인 스토어 내비게이션 구상은, 가능한 간단하고 단순하게 만드세요. 다른 방법을 만들려고 하지 마세요. 사용자가 질문에 대한 답을 빨리 찾을수록, 여러분은 갈망하는 "카칭! 들어오는 소리" 빨리 들을 있다는 것을 기억하세요.

 

상점의 정책을 명확하고 쉽게 액세스할 수 있게 하십시오.

"사이트에서 정책을 읽는 사람은 아무도 없다" 이것은 사실이 아닌 일반적인 가정입니다. 소포가 분실되면 어떻게 되나요? 옷이 맞으면 어떡해요? 품질이 기대에 미치지 못하면 어떻게 계획인가요? 모든 것은 당신의 상점 정책에 명확하게 전달되어야 합니다.

사이트에 배송, 반품, 교환, 개인 정보 보호 정책 이용 약관을 추가하고 항상 액세스할 있도록 해야 합니다. 이렇게 하면 신뢰가 쌓이고 고객들이 당신에게서 구매하는 것을 편안하게 느낄 있을 것입니다.

고객 환경을 더욱 개선하려면 잦은 질문 설명과 의류 크기 가이드를 추가하는 것이 좋습니다.

 

체크아웃 절차를 한 번에 완료하게 만듭니다

체크아웃 절차가 너무 길거나 복잡할 경우 모든 고객이 구매를 완료하지는 않습니다. 데이터에 따르면 온라인 쇼핑객의 87% 체크아웃 절차가 너무 길면 구입을 포기한다고 합니다..

고객에게 체크아웃 중에 계정 등록이나 뉴스레터 구독과 같은 불필요한 절차를 밟도록 요청하지 마십시오. 팝업, 배너, 챗봇, 광고와 같은 주의 산만함을 피하는 것도 좋은 생각입니다. 대신, 고객이 혼동하지 않고 완료할 있는 간단한 페이지짜리 체크아웃을 구축하십시오.

 

상점의 모바일 친화성을 점검하세요.

현재 전체 전자상거래 매출의 거의 73% 모바일 기기에서 발생합니다. 만약 데스크톱 사용자 위주로 상점을 구축하고 있다면 전략을 다시 생각해 때입니다.

다음은 모바일 기기에서 고객의 환경을 개선하기 위해 수행해야 할 작업 입니다.

구글의 모바일 친화적 무료 테스트를 완료하세요.

전자상거래 스토어의 모바일 버전을 만드세요.

사이트 속도를 향상 시키세요.

다양한 모바일 결제 옵션도 제공하세요.

 

10. 너무 낮거나 높은 가격으로 책정

당신이 ~ 제품을 만들어서, 당신의 제품을 저렴하게 판매하기 위해 약간의 이익만을 추가할 있습니다. 그러나 당신은 세금, 거래 수수료, 전자 상거래 플랫폼 수수료, 광고 비용에 대해 잊었습니다. 결국 당신은 당신이 것보다 많은 돈을 쓰게 것입니다. 익숙한 이야기죠?

저렴한 가격 책정은 당신이 상상하는 것보다 흔한 문제입니다. 설문 응답자의 43% 제품 가격을 너무 낮게 책정하거나 높게 책정한 것이 사업에 부정적 영향을 미쳤다고 생각합니다.

 

귀사의 제품에 대한 최적의 가격을 결정하는 데는 시행착오가 있을 있지만, 고려해야 가지 지침은 다음과 같습니다.

가격만 놓고 경쟁하려고 하지 마세요. 경쟁사와 비교하기 전에 손실 없이 판매할 있도록 지속 가능한 기본 가격을 파악하십시오.

제품 비용을 평가할 , 생산, 설계, 배송 비용과 거래 수수료 세금을 고려하십시오.

도메인 전자 상거래 플랫폼 요금과 같은 고정 비용도 잊지 마십시오.

11. 불분명한 제품 설명

무엇보다도, 제품 설명은 유익해야 합니다.

그게 무슨 의미일까요? 고객이 제품에 대해 필요할 있는 모든 관련 정보를 간결한 형식으로 제공해야 합니다. 여기에는 다음과 같은 정보가 포함됩니다.

 

상품의 크기

색상 선택 사항

재료 관련 지침

생산 배송 시간

운송업체 정보

상점의 정책

 

일단 당신의 제품 설명이 기본적인 정보 기능을 충족 시켰다면, 다음은 그것을 재미있고 매력적으로 만들기 위한 문구로 창의성을 발휘해야 합니다.

제품 설명의 번째 목표는 사용자를 유료 고객으로 전환하는 것입니다. 방법은 다음과 같습니다.

 

강력한 단어를 포함하여 홍보 문구를 더욱 감성적으로 만들 있습니다.

단락 대신 글머리 기호를 사용하세요.

너무 글은 피하세요.

 

당신의 설명을 SEO 최적화하여 제품이 Google에서 순위에 오를 있도록 지원하십시오.

여러 목록에 대한 제품 설명을 복사하여 붙여 넣지 마십시오. 검색 엔진에 중복된 내용 신호로 제공됩니다.

Startup Vitamins 어떻게 설명하는지 먼저 살펴 후에 포스터 뒤에 숨겨진 의미를 살펴보세요. 그들이 사용하는 종이, 프린터, 포장에 대한 자세한 설명을 제공하는 방법을 살펴보세요.

 

원본: Aleksandra Rosa https://www.printful.com/blog/

Aleksandra is the editor of the Printful Blog. Coming from a background in communication studies, she's passionate about all things marketing. In her spare time, she runs her own print-on-demand business.

 

 

 

20 Critical Print-on-Demand Mistakes and How to Avoid Them

 

By Aleksandra Rosa on August 30th, 2022

 

Starting a print-on-demand business isn’t easy. Ecommerce is becoming increasingly competitive, and finding your unique voice among thousands of ecommerce giants is a serious challenge.

The good news is that you’re not alone. All POD business owners face similar challenges in the ecommerce sphere when it comes to design, building an online store, and marketing. That’s why it’s not only important to experiment and make your own mistakes, but to also learn from the mistakes of others.

 

1. Designing without a target audience in mind

2. Picking the wrong product for your design

3. Not researching competitors’ designs

4. Copying someone else’s design

5. Not following print file guidelines

6. Not ordering product samples

7. Not asking for feedback online store and marketing mistakes

8. Choosing an unsuitable ecommerce platform

9. Unprofessional online store design

10. Setting prices that are too low or too high

11. Unclear product descriptions

12. Generic or low-quality product images

13. Missing product reviews

14. Poor customer service

15. Not optimizing for search engines

16. Expecting sales without marketing

17. Not communicating your brand’s story and values

18. Not using social media to its full potential

19. Not analyzing trac and sales results

20. Not getting started

 

8. Choosing an unsuitable ecommerce platform

An ecommerce platform is the home of your print-on-demand store. It’s where you add and edit listings, and it’s what defined how your store looks and functions.

 

What’s the best ecommerce platform for you? You’ll have to decide that yourself, but here are some things to consider before making up your mind:

How long does it take to set up a store?

Is it beginner-friendly?

What are the monthly fees and transaction charges?

What payment gateway services are available on this platform?

What design features are available?

 

You can also take a quiz to get our ecommerce platform recommendations for your needs.

Exploring the available ecommerce platforms will likely take you a couple of hours. But it’ll take much longer (days, if not weeks) to migrate all of your content to a different ecommerce platform if you have to switch when your store is already up and running. So start researching now to avoid the headache later.

 

9. Unprofessional online store design

The overall look and feel of your website can make or break a sale.

These days, most online shoppers perform basic legitimacy checks before they shop. A couple of scrolls and clicks can tell you a whole lot about an online store. If there are buttons that don’t work, or if customers can’t find your store’s policies or contact details, you’ll most likely lose their trust.

 

Let’s take a closer look at online store design principles you should pay attention to.

 

Simplify navigation

First-time online store owners strive to impress their customers with unique experiences on their websites. As a result, store layouts often become too complex and crowded with design elements, and customers can get lost.

When it comes to online store navigation, make it as simple and straightforward as possible. Don’t try to reinvent the wheel. Remember that the sooner users can find answers to their questions, the sooner you’ll hear the coveted “cha-ching!”

 

Make your store’s policies clear and easily accessible

“No one reads policies”—a common assumption that’s simply not true.

What happens if a parcel gets lost? What if the garment doesn’t fit? What’s the plan of action if the quality doesn’t match expectations? All of this has to be clearly communicated in your store’s policies.

Add Shipping, Returns, Exchanges, Privacy policies, as well as the Terms and Conditions to your website, and make sure they’re always within reach. This’ll build trust and make customers feel more comfortable purchasing from you.

To further improve your customers’ experience, consider adding FAQs and a size guide. You can download free store policy templates from our Printful Policies Your Store Should Copy blog post.

 

Choose a one-step checkout process

If the checkout process is too long or complex, not all customers will complete their purchases. Data suggests that 87% of online shoppers abandon their carts if the checkout process is too lengthy.

Don’t ask your customers to take unnecessary steps like registering an account or subscribing to a newsletter during checkout. It’s also a good idea to avoid distractions like pop-ups, banners, chatbots, and ads. Instead, build a simple one-page checkout that any customer can complete without getting confused.

 

Check your store’s mobile-friendliness

In 2022, almost 73% of all ecommerce sales happen on mobile devices. If you’re still building your store mainly for desktop users, it’s time to rethink your strategy.

Here’s what you can do to improve your customers’ experience on mobile devices:

Complete Google’s free Mobile-Friendly Test

Create a mobile version of your ecommerce store

Improve your website’s speed

Offer a variety of mobile payment options

 

10. Setting prices that are too low or too high

You create an awesome product. You add a modest markup to make your product affordable. You forget about taxes, transaction charges, ecommerce platform charges, and ad expenses. You end up spending more than you’ve earned. Sound familiar?

Poor pricing is a more common issue than you’d imagine. 43% of our survey respondents believe that pricing their products too low or too high had a high negative impact on their businesses.

 

While it may take some trial and error to figure out the optimal prices for your products, here are some guidelines to consider:

Don’t try to compete in terms of price alone. Before you start comparing yourself to competitors, figure out a sustainable base price so you won’t be selling at a loss

When assessing product costs, consider production, design, and shipping costs, as well as transaction fees and taxes

Don’t forget about fixed costs like domain and ecommerce platform charges

 

11. Unclear product descriptions

First and foremost, a product description should be informative.

What does that mean? It should provide all the relevant information a customer might need about a product in a concise format. This includes info on:

 

Sizing

Color options

Materials and care instructions

Production and shipping times

Shipping carrier information

Your store’s policies

 

Once your product description fulfills the basic informative function, you can get creative with the wording to make it more fun and engaging.

The second goal of a product description is to convert users into paying customers. Here’s how to do it:

Include power words to make your copy more emotional

Use bullet points instead of paragraphs

Avoid being overly wordy

 

SEO-optimize your descriptions to help your products rank on Google

Never copy-paste product descriptions for several listings—this gives a duplicate content signal to search engines

Take a look at how Startup Vitamins first explains the meaning behind their posters and then provides a detailed description of the paper, printer, and packaging they use.

 

원본: Aleksandra Rosa https://www.printful.com/blog/

Aleksandra is the editor of the Printful Blog. Coming from a background in communication studies, she's passionate about all things marketing. In her spare time, she runs her own print-on-demand business.

 

[프린팅티셔츠 DTG 코닛프린팅 박기성 이사가 실정에 맞추어 의역한 것입니다]

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